Žatec - registr oznámení  

Vyhledávání

?
 
 

Cesta: Titulní stránka > Informace pro veřejné funkcionáře
 

Informace a pokyny pro veřejné funkcionáře

 
 
  • Pokyny pro veřejné funkcionáře (23.6.2008)
    Povinnost podat oznámení dle zákona vzniká současným veřejným funkcionářům za rok 2007, přičemž lhůta k podání je do 30. 6. 2008.
    Registr dále obsahuje oznámení veřejných funkcionářů, kteří ukončili výkon funkce po nabytí účinnosti zákona, tj. po 1. 1. 2007. V takovém případě podávají oznámení nejpozději do 30 dnů ode dne ukončení funkce, a to podle stavu ke dni ukončení výkonu funkce.
    Oznámení se podávají tajemníkovi městského úřadu na formuláři, jehož strukturu a formát určuje vyhláška.
    Oznámení se podává v písemné podobě, přičemž za takové se považuje i oznámení podané v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě, opatřené zaručeným elektronickým podpisem, viz zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu.
  • Veřejný funkcionář (1.1.2010)
    je dle §2 odst.1 písm.m) a n) a odst.2 písm.e) zákona: starosta, místostarosta, členové rady města, tajemník a vedoucí odborů městského úřadu
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Informace a pokyny pro veřejné funkcionáře

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


web & design , redakční systém | Přihlásit se